Telefonista
Predajca web stránok (home office)

Kto sme

Za projektom 2dni.sk stojí Shark Media Consulting – malá konzultantská agentúra, ktorá pomáha živnostníkom a menším firmám využívať (primárne) online priestor na získavanie zákazníkov.

Nie sme veľká agentúra s korporátnym prístupom – veci riešime dynamicky, funkčne a dostupne.
Individuálne pre každého klienta zvlášť (keďže každý má inú situáciu), ale s prepracovanými procesmi, aby sme aj pri takto dostupných cenách vedeli dosahovať zisk.

O projekte 2dni.sk

Mnohí živnostníci a malí podnikatelia nemajú ani len základnú webstránku.

Nie preto, že by ju nechceli – ale preto, že 500 až 1000 € je pre nich jednoducho priveľa.
A často im ani nikto normálne nevysvetlí, prečo ju vlastne potrebujú – že bez nej zákazník nemá vôbec čo nájsť.

Preto vznikol projekt 2dni.skaby sme bežným ľudom jednoducho vysvetlili ako “tie internety” fungujú a umožnili aj obyčajnému malému podnikateľovi dostať sa vôbec online aspoň so základnou web stránkou. Bez komplikácií a neprimeraných výdavkov.

Web spustíme o pár dní, je lacný, klient nemusí riešiť nič technické a ani nikam chodiť ani nič pripravovať. A keď bude chcieť niečo navyše – vie vopred, koľko to stojí a že to vieme spraviť.

Prečo sa dobre predáva

  • Pretože je po ňom dopyt. Veľa firiem má buď žiadny web, alebo web „z roku 1990“, alebo nefunkčný, alebo sa zobrazí hláška typu „Táto stránka nie je bezpečná, ste si istý, že ju chcete navštíviť?“ (nemá SSL) a pod.
  • Cena 149 € je maximálne ústretová.
  • Zákazník nemusí nič pripravovať, nikam chodiť, nič študovať, ani nič po večeroch vyklikávať.
  • A celé mu to vieme zrozumiteľne vysvetliť aj cez telefón.
Poznámka:
S rozpočtom 500–700 € od nás klient odchádza nielen so stránkou, ale aj so slušným štartovacím marketingovým balíkom – aby ho ľudia mohli začať nachádzať, nie len aby bol ‘na internete’. Osem z desiatich zákazníkov si k základnému webu objedná aspoň nejaké doplnkové služby. U šikovnejšieho predajcu je priemerná hodnota objednávky okolo 350 €, nie 150 €.
 

A od toho sa odvíja aj výška provízie. Preto bude dôležité postupne sa zorientovať aj v doplnkových službách. Počet klientov za jednotku času sa veľmi ovplyvniť nedá, ale to, či máš províziu z jedného klienta 15 €, alebo 50 €, už áno.

Rozdiel je v spôsobe komunikácie: Keď si klientovi zrozumiteľne vysvetlil, čo sa dá spraviť, ako mu vieme pomôcť a koľko to stojí – prirodzene si v ňom vzbudil záujem. Nie preto, že si mu to natlačil. To nie je potrebné robiť. Vysvetlil si mu možnosti, on ich pochopil, vidí ich význam a dáva mu to zmysel. A z pohľadu predaja je to jednoduchá matematika – je rozdiel zarobiť za hodinu 15 alebo 50 €. Za to sa už oplatí naučiť sa niečo navyše.

Pre koho je táto práca?

Pre niekoho, kto:
  • nechce finančný strop ani byť brzdený korporátnymi pravidlami, je motivovaný, chce slobodu a výplatu každý piatok
  • je dynamický, vie v telefonáte rýchlo vyhodnotiť, že to nemá zmysel, a namiesto zbytočného presviedčania volá ďalšie číslo
  • sa vie sám organizovať – nikto nad tebou nebude stáť a za každého zákazníka dostaneš slušne zaplatené
  • má notebook, internet, telefón a pokojné miesto, kde ho pri práci nič neruší
  • má slušné vystupovanie
  • nie je človek zo spomalenej štátnej správy
  • Nepotrebuješ mať žiadne špeciálne skúsenosti s predajom
  • Môžeš pracovať aj popri inej práci
  • Štýl, pracovný čas a všetko ostatné si môžeš prispôsobiť podľa seba. Organizuješ sa samostatne. Môžeš volať full-time, alebo iba pár hodín týždenne, vtedy keď máš práve čas, vypadlo ti niečo z programu a pod. Podľa toho aká vysoká je tvoja ambícia zarobiť – môžeš pracovať naplno a ísť po tisícoch, alebo robiť iba pár hodín týždenne a slušne si privyrobiť.

 Čo budeš robiť

Budeš volať živnostníkom a malým firmám, ktoré nemajú web – alebo ho majú zlý.
Krátky telefonát, 1–2 minúty. Ak záujem je, vybavíte to. Ak nie, voláš ďalej.
Tvoj hovor netrvá 10 minút s niekým, kto nemá záujem.

🟢 Ak klient povie „áno“
→ Pošleš mu odkaz na objednávku, kde si to vie rovno zaplatiť kartou.
Alebo mu vystavíme faktúru – podľa toho, čo mu viac vyhovuje.

🟡 Ak váha alebo najprv odmietne
→ Ponúkneš bezplatný návrh.
Aj keď mal pôvodne zamietavý postoj, možnosť vidieť svoj web zadarmo a bez záväzkov často mení názor.
Ak sa mu návrh páči, zaplatí, upravíme čo treba a dáme ho online. Ak nie, nič sa nedeje.

🔴 Ak nechce ani návrh
→ Zadarmo si tam vie pridať popis, fotogalériu, ponuku služieb, kontakty, cenník a pod.

Nie je to síce plnohodnotný web, ale je to zadarmo, môžu tam mať všetky dôležité informácie – a niekedy to stačí na to, aby ich ľudia aspoň niekde vedeli nájsť.

Aj keď si teraz web neobjednal, svoj profil zadarmo si upraviť príde. Aj keď si teraz web neobjednal, svoj profil zadarmo si upraviť príde. A na mieste, kde má konkurencia veľký náhľad svojho webu na pol strany, on – keďže web nemá – vidí našu ponuku na web za 149 €. Ak si ho objedná kedykoľvek v nasledujúcich 180 dňoch, provízia je stále tvoja.

Je to jednoduchý krok, ktorý ti z nulovej príležitosti štatisticky spraví zopar ďaľších predajov – ktoré by inak nenastali.

Odmena a realita volania

Je to hra čísel.
Za hodinu sa dovoláš 20–25 firmám. Jeden predaj za hodinu spravíš takmer vždy. Šikovnejší pokojne aj tri až päť. Zárobok za hodinu sa tak môže vyšplhať aj na 45-75€ za hodinu, podľa tvojho tempa a priznajme si – aj štastia a náhody.

Ak niekto záujem nemá, nevnucuješ sa – voláš ďalšie číslo. Z dvadsiatich podnikateľov natrafíš minimálne na dvoch, ktorým je hneď jasné, aký dobrý deal im je ponúkaný. Nepredávame magnetické pásy na chudnutie, ktoré nikto nechce, a kde treba zlomiť každého, kto je na linke. Chcete – nechcete, hotovo, ideš ďalej.

Za každý predaj máš 15 €. Výplata každý piatok večer, za všetky uhradené objednávky v danom týždni.

Chceš začať?

Napíš nám pár viet o sebe. Neposielaj žiadne CV. Jednoducho nám napíš to, čo považuješ za dôležité a čo nám chceš povedať. Kto si, čo robíš, odkiaľ si, čo by sme o tebe mali vedieť. To je všetko.

Pokojne sa aj rozpíš – len nám, prosím, neposielaj univerzálny text, ktorý rozposielaš všetkým firmám. Nemusí to byť dokonalé – radšej vlastnými slovami, ale úprimne a od teba.

Zavoláme si, preberieme otázky, pošleme ti návod, ako reagovať v bežných situáciách pri telefonátoch s klientmi – a ak chceš na druhý deň môžeš začať.

Scroll to Top